donderdag 30 augustus 2012

Nou zo is t weken niets en zo drie dagen achter elkaar, hallo daar was ik weer, mn vriendin d'r dochtertje gaat naar de 'grote school', dus ik dacht ik maak een kaartje voor haar om haar veel plezier te wensen, eerst wilde t niet zo lukken want ik had een idee in mn hoofd, maar ik vond m te saai, maar op den duur kwam t er toch uit,dus bij deze.
Ben vandaag ook, op advies van de fysio, wezen lopen met nordic walking stokken, is best pittig hoor, maar schijnt goed te zijn voor je houding, dus ja dan moet dat maar he, misschien wordt ik dan sneller beter. Nou ik ga nog een beetje niets doen en uitrusten en dan eens kijken of ik nog een projectje op ga starten. Tot de volgende keer maar weer. Liefs en groetjes Elna.

1 opmerking:

  1. Wat een leuk kaartje is dat geworden.
    Liese zal nu wel extra zin krijgen om naar school te gaan.
    Groetjes Marcelle

    BeantwoordenVerwijderen