zondag 21 april 2013

Hallo Iedereen, Vandaag ff geen kaartje, maar wilde jullie wel vertellen, dat ik gisteren naar de clubdag geweest ben van Kaarten maken met Tiets. T was helemaal super, en we zijn aan een super projekt begonnen, zodra ik m klaar heb (kan nog wel een paar weken duren), laat ik m jullie zien. Jenine was er ook van Hobby Vision, en we kregen nog een mooie goodiebag, die gesponsord werd door Noor design!/Joy, Kimya, en let's get bizzee, en Colorstock. Dus je snapt wel dat er hele leuke dingen inzaten. T was wel een hele lange reis naar Den Helder, maar echt de moeite waard. Nou ik ga weer lekker aan de knutsel en nog even mn tas uitpakken, met alle leuke dingen die ik gekocht en gekregen heb. Nog een fijne zondag allemaal en nog bedankt weer voor de lieve reacties op mijn kaarten. Liefs en groetjes Elna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten