zaterdag 26 mei 2012

Zo daar was ik weer eens, heb van de week lekker kunnen knutselen,
want ik had een week vakantie, nou ja toch weer meer andere dingen
gedaan natuurlijk heb nog wel wat kaarten gemaakt en een paar ATC
vind ze zelf een beetje simpel, maar wil ze jullie toch niet onthouden.
De ATC zijn met stempels van Eline's Winter huis, en de nieuwe
kleurtjes distress inkt, wat zijn ze weer mooi.




Nou dit zijn ze dan, de kleuren zijn wat fletser dan dat ze in t echt zijn.


Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn buurvrouw die jarig was van de week met
Hobbydots en een Tilda Stempel van Magnolia en ingekleurd met m'n H2O's wat
is dat toch super om daar mee te werken.





Ik had nog een stans liggen en die had ik nog niet gebruikt, dus dat was nu
 de goede tijd er voor om m eens te maken, dus bij deze.
Zit lekker in de Serre te knutselen met de deur open, dus ga nog lekker een beetje verder
en wie weet komt er dan van t weekend nog wel meer op, iedereen bedankt weer voor
t kijken en de reacties weer op m'n vorige kaartjes.
Liefs en zonnige groetjes Elna.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten