zondag 8 april 2012

Fijne Paasdagen Allemaal,

Ik ben nu ook lid van de NATC en dan doe ik mee aan een partnerswap,
is heel leuk, maar dan moet je voor iemand die je niet kent ATC maken en
wel 3 stuks, nou dat kost bloed, zweet en tranen, nu kan ik best wel wat,
en al zeg ik t zelf meestal zijn ze ook niet lelijk, maar om dan voor iemand iets
te maken, dan denk ik zijn ze wel goed zo?? Dit is niet zo mijn stijl, want ze
vroeg om Nostalgie, Vintage en Mode, dus ik dacht nou dan probeer ik t gewoon
te combineren, nou dit is t resultaat, dus oordeel zelf maar of ik erin geslaagd ben.
Moet nu nog een kaart maken voor mn Zus dr verjaardag van woensdag, weet echt
nog niet wat ik moet maken, dus dat wordt mijn paasproject.









Tot ziens maar weer, en zodra die voor mn zus klaar is krijgen jullie m te zien hoor.

Liefs en groetjes Elna.

1 opmerking:

  1. Hoi Elna, ik denk dat Lisa die wel mooi zal vinden hoor.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Marcelle

    BeantwoordenVerwijderen